Du.

Jag tänker skriva till dig nu, om allt jag känner, allt jag kände. Om allt jag önskar att jag gjort annorlunda. Jag tänker skriva till dig att jag ville ge din son syskon, vara hans styvmamma, vara ditt livs kärlek. Att jag ville ge dig allt, och mer därtill. Berätta för dig att jag aldrig någonsin velat såra dig, att jag tvärtom älskat dig sedan första dagen. Att jag är så tacksam för att du är du. Att jag är så tacksam för att du fanns  Att du gjort mig så lycklig, hur jag önskar att jag fått chansen att göra dig lycklig. Hur rädslan att förlora dig paralyserade mig, och just därför förlorade jag dig.
 Jag tänker berätta för dig att jag saknar dig mer än jag visste var möjligt, hur det känns som att jag tappat en del av mig med dig. Och jag kommer berätta för dig att jag aldrig kommer sluta älska dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0