Kronofogden

Jag fick hem ett brev ifrån Skatteverket idag, angående min skatteåterbäring. Tänkte först inte bry mig om att kolla, att det skulle stå att återbäringen betalats in till KFM. Och jo, det gjorde det ju. Men inte bara, för sist av allt stod det något i stil med "1670:-, som kommer att betalas ut på ditt bankkonto." FATTAR NI VAD DET INNEBÄR?? Jag har inte längre någon skuld hos fogden!! Nu hoppas jag verkligen att jag kan hålla det så, men jag är så orolig för att nånting redan är på väg dit. Det är den 20e idag och jag har fortfarande inte betalt in det jag skulle tills den sista maj. Känner mig så jävla dum, och misslyckad. Vad är det för fel på mig? Vad fan syssar jag med? Är så jävla arg på mig själv. Men får ta tag i det på måndag (nu är det ju midsommar), försöka se till att inget skickas iväg till fogden, får väl ljuga och säga att jag hade glömt godkänna banköverföringen eller nåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0