csn

Har nu betalat det csn skulle haft sista maj... Har bara några hundra kvar, så kan inte betala några andra skulder idag, men väntar på 1400 som jag ligger ute med till morsan samt skattepengarna, de får nog gå oavkortat till en cykel, studielitteratur och sen skulder. Ja, jag börjar studera Svenska 2 på distans nästa måndag, den första juli. Har ansökt om studiebidrag, alla de pengarna kommer gå till skulder. Känns hur bra som helst.
Nu ska jag gå och köpa jordgubbar och lite färskpotatis (om det nu finns några kvar...), och kanske ett litet ciggpaket. Det är dumt, dyrt och farligt, jag vet, men det hjälper den där lilla ångesten som fortfarande bor i mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0